5 תשובות
תלחצי על "ליצור קשר" באפשריות ותסבירי את המצב אבל מניסיון הם לא יעשו כלום
כי הם רעים
זה אולי באג אצלך...
תפני ל''צרו קשר'' או לנאמן בכיר. כי זה לא הוגן
תפני ל''צרו קשר'' או לנאמן בכיר. כי זה לא הוגן
מומלץ שתשאלי נאמנים בכירים.
שואל השאלה:
אנונימי
חגחגחגחד תודה
אנונימי
חגחגחגחד תודה
באותו הנושא: