6 תשובות
שהגוזיה כבר קטנה ומתחיל לגדול החזה.
מקסימום תלכי לחנות ותשאלי תמוכרת אם את צריכה או לא.
את מרגישה את זה, אני מאמין.
חושב זה תלוי בגודל של החזה שלך
בפעם הראשונה שקניץי המוכרת ממש כעסה עלי ואמרה שזה לא בריא להיות בשלב כזה עם חזיות, זה יכול לעשות חזה נפול וכאבי גב.
אני לא מיהרתי עם זה, הייתי עם גוזיות עד כיתה י בערך ואז פשוט הן התחילו להיות לי לא נוחות והתחלתי לקנות חזיות, בהתחלה לא כאלה יקרות כדי להבין אם באמת זה מה שמתאים ואז התקדמתי לחזיות יותר טובות כי כנראה לא יגדל לי יותר כבר
אני החלפתי ברגע שהגוזיה כבר הייתה קטנה ולא נוחה..
אם את מרגישה לא נוח עם הגוזיה והיא לא מחזיקה לך כלום אז תחליפי לחזייה
אנונימית