9 תשובות
לא, הכל טוב
קורה לפעמים שאין כוח
תלוי כמה זמן לא התקלחת, או מה עשית היום
לא אבל אני בן אדם מסריח לא בן אדם לקבל ממנו עצות על מקלחת לול
אם זה חד פעמי אז לא
שואל השאלה:
התקלחתי פעם אחרונה אתמול בערב
אנונימית
עדיף שתתקלחי אנחנו עדיין בקיץ וצריך להתקלח במינימום פעם ביום
תתקלחי... קיץ אני גם שונאת להיכנס להתקלח אבל אחכ אומרת תודה שהכרחתי את עצמי
אם זה חד פעמי אז ממש לא נורא, קורה לפעמים שממש אין כח
אנונימית
נע לא כזה נורא מקסימום תתקלחי מחר לא יקרה שום דבר