5 תשובות
לדעתי לצייר גבה
אנונימי
לצייר עם עיפרון...? או אולי לסדר את השיער שיכסה את הקצה של הגבה? אין לי עוד עצות חוץ מלקוות שזה יצמח מהר...
לא נורא , פשוט תסבירי אם שואלים אותך.
וגם, לרוב השערות צומחות מהר אז זה לא אמורה להיות בעיה גדולה.
וגם, לרוב השערות צומחות מהר אז זה לא אמורה להיות בעיה גדולה.
תציירי עם העיפרון הזה
שואל השאלה:
^אני חושבת שזה לא רעיון טוב
^אני חושבת שזה לא רעיון טוב
באותו הנושא: