9 תשובות
לא
לא
כן זה נשמע נהדר
זה מדהים תחתכי גם עגבנייה לקוביות ואם בא לך גם חצאי זיתים זה מושלם!!
תנסי ןתעדכני בבקשה
זה אחג הטעימים
איום ונורא,
זה בין המאכלים הכי טעימים שאכלתיי
מעדן! אני אישית אוהבת למרוח את זה על כף היד ולהאכיל את הסוסים של השכן
באותו הנושא: