7 תשובות
אולי תבקש ללכת לפנימיה?
וואלק כפרע תעזוב תבית
נשמע שזה סבל
וההורים שלך מוזרים אחשלי
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא קיצוני מדי?
לא כפרע
תעזוב גם עם אחיך
ואז הם יתגרשו
רק ככה הם יתגרשו צריך לגרום להם להתגרש
אנונימי
תנסה עוד פעם לדבר איתם תגיד להם שקשה לך לראות אותם רבים ושזה גורם לך להרגיש רע
אתה ואח שלך תשכירו דירה אולי ככה הם ילמדו להבין
יקר,
נשמע שאתה מאוכזב ואפילו פגוע מההתנהלות של ההורים. כאילו שהגלגל התהפך וההורים הפכו לשני ילדים שכל הזמן רבים ואתה וגם אחיך הפכתם לבוגרים. נשמע שאתה כל כך רוצה שזה יפסק ולא יודע איך. כמה מורכבות יש ודאי בחוויה היומיומית בבית שלא מאפשרת להרגיש בנוח. כמה כאב יש ברצון שההורים ייקחו אחריות ויבינו מה ההתנהלות שלהם עושה להם וגם לכם. כמה זה מתסכל. כמה קשה לשבת בצד ולהבין שהדינמיקה בין ההורים לא בשליטה שלכם ואולי אפילו שהם כל כך עסוקים בשלהם עד שנדמה שהם לא שומעים את מה שאתם אומרים להם. ובתוך הסערה אני שומעת כמה אתה שקול, רגיש, אכפתי ומבין ואולי אפילו חולם על התנהלות אחרת בחיי המשפחה.
אני מתנדבת בסה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ואני מזמינה אותך לצ'אט האנונימי שלנו, שם תוכל לדבר עם המתנדבים, לקבל יחס חם, תומך ולא שיפוטי ואולי למצוא הקלה למצוקה איתה אתה מתמודד וביחד לחשוב איך לדבר עם ההורים ועל הצעדים קדימה.
שלך,
מתנדבת סה"ר