9 תשובות
שואל השאלה:
זה על העור שלי זה נראלי שיער שגולח ופשוט נשאר קוצים אפילו פחות קוצים הקיצר זה של העור אבל אצל כל השנים העור שלהם חלק שם
זה על העור שלי זה נראלי שיער שגולח ופשוט נשאר קוצים אפילו פחות קוצים הקיצר זה של העור אבל אצל כל השנים העור שלהם חלק שם
אנונימית
שואל השאלה:
לאלא זה לא קשור למים כי הייתי במקלחת וזה לא ירד זה נראלי שיער שפשוט לא יורד מהבית שחי אבל קטן ממש
לאלא זה לא קשור למים כי הייתי במקלחת וזה לא ירד זה נראלי שיער שפשוט לא יורד מהבית שחי אבל קטן ממש
אנונימית
ערב טוב אנונימית,
יש לך סיב שיער חזק, זה לגיטימי.
לצערי, אפשרי להפחית עם ה'שחור' הזה רק על ידי שעווה או לייזר.
מניסיון, לייזר זו האפשרות הכי טובה.
לשעווה לוקח הרבה יותר זמן להחליש את השורש בעוד שלייזר ממש שורף אותה.
שואלת השאלה,
אני מבטיחה לך שהשעווה כואבת רק בפעם-פעמיים הראשונות. אני אומרת את זה בתור אחת שהרגישה לכאב מאוד.
לא תמיד יוצא לכולם לממן לייזר וזה בסדר לגמרי, אבל זו האפשרות הכי טובה.
ואגב, לייזר אפשר לעשות מכל גיל. כל הסטיגמות סביב הלייזר הן שגויות, ממליצה לך לקבוע ייעוץ עם מכון לייזר שקרוב לבית שלך ולראות מה הם יגידו.
ומגעיל? לא, מגעיל זה לא.
בעבר כשהייתי קטנה יותר, זה הגעיל אותי כי לא הבנתי שזה לגיטימי בסה"כ.
הייתי מלאת קנאה כשראיתי את הבנות החלקות האלו בלי שיער בכלל.
הלייזר הציל אותי, גם בהיבט של הזיעה. אני בקושי מזיעה בזכות זה ויש לי הזעת יתר.
בסופו של יום זו הבחירה שלך נטו, מה שהכיס והגורמים האחרים מאפשרים לך.
יש לך סיב שיער חזק, זה לגיטימי.
לצערי, אפשרי להפחית עם ה'שחור' הזה רק על ידי שעווה או לייזר.
מניסיון, לייזר זו האפשרות הכי טובה.
לשעווה לוקח הרבה יותר זמן להחליש את השורש בעוד שלייזר ממש שורף אותה.
שואלת השאלה,
אני מבטיחה לך שהשעווה כואבת רק בפעם-פעמיים הראשונות. אני אומרת את זה בתור אחת שהרגישה לכאב מאוד.
לא תמיד יוצא לכולם לממן לייזר וזה בסדר לגמרי, אבל זו האפשרות הכי טובה.
ואגב, לייזר אפשר לעשות מכל גיל. כל הסטיגמות סביב הלייזר הן שגויות, ממליצה לך לקבוע ייעוץ עם מכון לייזר שקרוב לבית שלך ולראות מה הם יגידו.
ומגעיל? לא, מגעיל זה לא.
בעבר כשהייתי קטנה יותר, זה הגעיל אותי כי לא הבנתי שזה לגיטימי בסה"כ.
הייתי מלאת קנאה כשראיתי את הבנות החלקות האלו בלי שיער בכלל.
הלייזר הציל אותי, גם בהיבט של הזיעה. אני בקושי מזיעה בזכות זה ויש לי הזעת יתר.
בסופו של יום זו הבחירה שלך נטו, מה שהכיס והגורמים האחרים מאפשרים לך.
שואל השאלה:
שעווה כואב לי מדי, ולייזר אני אעשה יותר מאוחר (כנראה עוד שנתיים), ולדעתך זה מגעיל לראות את זה? הכי אמיתי
שעווה כואב לי מדי, ולייזר אני אעשה יותר מאוחר (כנראה עוד שנתיים), ולדעתך זה מגעיל לראות את זה? הכי אמיתי
אנונימית
לפני שאת מגלחת לשימי פילינג שיוריד את תאי העור המתים וככה תגלחי את השערה יותר טוב. תשתמשי בסכין גילוח של בנים וזה יעשה את הגילוח הרבה יותר מוצלח
מים זה יורד עם מים ישר
מים?
באותו הנושא: