7 תשובות
וואי שהייתי מדברת סתם שטויות ואז הייתי מתחרטת אז זה תמיד היה מזכיר לי את השיר "guess i better wash my mouth out with soap"
כל פעם שאני מסתכלת על עצמי במראה אני מתחילה לשמוע בראש שלי "בסבוסה די"
כשהשלמתי עם העובדה שלא יהיו לי אי פעם חברים אז נזכרתי ב "i'm so happy cause today i found my friend they're in my head"
נענע של נצ'י נצ' : את חדה וחכמה אני דביל ועגלגל
( רק שאני דבילית ועגלגלה)
( רק שאני דבילית ועגלגלה)
עם הקראש שלי הזכיר לי את השיר של דה וויקנד save your tears ועוד שיר nikes של פראנק אושן
cobien
גם לי זה קרה עם השיר הזה בדיוק
גם לי זה קרה עם השיר הזה בדיוק
^לפחות אני לא היחידה