5 תשובות
שואל השאלה:
אנונימית
סבבה כולנו היינו שם, זה לא מה שיעצור אותה, זה חלק מזה תני לה לעבור את זה
אנונימית
שקט? גם אני התחלתי מלשאול פה "כמה קלוריות יש ב.." כרגע אני מאובחנת כאנורקסית ובטיפול
אוי נו שקט^
אנונימית
אל תתעסקי בקלוריות, פשוט תאכלי הכל מהכל במידה. באמת שאל תכנסי לכל העניין של הקלוריות אין סיוט כזה
באותו הנושא: