10 תשובות
מבקרת אותה ובודקת לשלומה כל הזמן.
יש לי חברות שהיו במיון כמה פעמים. דאגתי לשאול לשלומן וגם באתי לבקר.
שואלת מה קרה ובאה לבקר אותה
אני גם חברה של האימהות של כל החברות שלי אז הייתי שואלת אותן
אם היא חברה ממש טובה הייתי מנסה להתקשר להורים או לדבר עם אחים שלה כמה שיותר וליסוע לבית חולים להיות עם המשפחה
אנונימית
הייתי מאוד מבוהלת אבל לא מבהילה גם אותה.
הייתה מבקרת אותה ושואלת אותה איך היא מרגישה וכו
הייתי הולכת אליה.
שואלת מה קרה, אם זה קריטי וחד פעמי אני גם אבוא לבקר.
אנונימית
הייתי שואלת את אמא שלב מה קרה ואם היא בסדר
שואל אם הוא בסדר וזהו
הייתי שואלת אותה מה קרה ושולחת לה החלמה מהירה ותומכת בה