11 תשובות
אין באמת כצה מוגדרת, להיות בנא חברותי זה אופי, נסי להיות יותר ורבלית, להיות בעניינים, אם יש שיחה קבוצתית נסי להיות חלק ממנה, להיות שותפה לתוכניות כאלה ואחרות ולהתחבב על אנשים, אבל שלא יהיה בקטע מעיק ומעצבן
שואל השאלה:
אבל איך להתחבב עליהם? מה לומר ומה לעשות?
אנשים אומרים שאני נחמדה וסבבה איתי כזה אבל לא שומרים איתי על קשר בכלל, תמיד אני מתקשרת ושולחת הודעות. כמובן לא חופרת יותר מדי, אולי פעם בשבועיים חודש
אבל איך להתחבב עליהם? מה לומר ומה לעשות?
אנשים אומרים שאני נחמדה וסבבה איתי כזה אבל לא שומרים איתי על קשר בכלל, תמיד אני מתקשרת ושולחת הודעות. כמובן לא חופרת יותר מדי, אולי פעם בשבועיים חודש
אנונימית
בת כמה את?
שואל השאלה:
23
23
אנונימית
אני גם בת 23, אם את רוצה יש קבוצה בפייסבוק של בנות שמכירות שם חברות חדשות, מעניין אותך?
שואל השאלה:
כן אני אשמח.
כן אני אשמח.
אנונימית
תרשמי לי בפרטי
להיות נחמדה ולחייך , דבר ראשון שאנשים מסתכלים זה איך את מתנהגת ולפי זה הם מעצבים את האופי שלך לדעתם ומה שהם חושבים עלייך, לפתח נושא שיחה וסתם להגיד בוקר טוב או להגיב להם על הסטורי או דברים קטנים ומאז מתחילים לדבר
שואל השאלה:
לא לא אני לא יכולה להיות אני. זה לא עוזר
לא לא אני לא יכולה להיות אני. זה לא עוזר
אנונימית
יאא עזבי אנשים אני יהיה חברה שלך
תהיי את
באותו הנושא: