10 תשובות
הכי טוב לצאת לאנשהו
כמו באולינג או משהו ולעשות משחקי חברה עם כרטיסיות של היכרות
כמו באולינג או משהו ולעשות משחקי חברה עם כרטיסיות של היכרות
אנונימית
כמו שאמרו מעליי באולינג או משהו
או להתחלק לקבוצות ולעשות תחרות מסוימת
או להתחלק לקבוצות ולעשות תחרות מסוימת
באולינג הכי טוב
שואל השאלה:
באולינג זה טיפה בעיה כי אנחנו צריכים מקום פתוח בגלל הקורונה... תודה בכל מקרה :)
באולינג זה טיפה בעיה כי אנחנו צריכים מקום פתוח בגלל הקורונה... תודה בכל מקרה :)
אוקיי אז פארק מסוים
אוכל ומשחק שאתם אוהבים ובסוף לשבת ולדבר
אוכל ומשחק שאתם אוהבים ובסוף לשבת ולדבר
אם יש למישהו בית עם חצר טובה אפשר להזמין אוכל ולעשות מסיבה ובאמצע להכניס משחקי חברה
שואל השאלה:
^יש למישהו רעיונות למשחקי חברה אולי?
^יש למישהו רעיונות למשחקי חברה אולי?
לייזר טאג
פיינטבול
סרט בכיתה עם פופקורן
פיינטבול
סרט בכיתה עם פופקורן
כדורגל אולי?
סרט בכיתה זה לא גיבוש^^
אנונימית