8 תשובות
לא נראלי
אני *חושבת* שכן.
נראלי שכן
לפעמים כן לפעמים לא
אני חושבת שכן
איך הגעת למצב הזה?
מי שם רב קו בכיס שים בטלפון?!
מי שם רב קו בכיס שים בטלפון?!
שואל השאלה:
מה יש לך יא מבוהל עליתי לאוטובוס ניקבתי עמדתי בצפיפות אז לא יכולתי לפתוח את התיק אז שמתי בכיס וטלפון זה יותר גרוע זה יכול להתאפס
מה יש לך יא מבוהל עליתי לאוטובוס ניקבתי עמדתי בצפיפות אז לא יכולתי לפתוח את התיק אז שמתי בכיס וטלפון זה יותר גרוע זה יכול להתאפס
גם לי אמרו את זה אני כבר 5 שנים עם הרב קו בטלפון ולא קרה כלום
באותו הנושא: