8 תשובות
לא נראלי
אני *חושבת* שכן.
נראלי שכן
לפעמים כן לפעמים לא
אני חושבת שכן
איך הגעת למצב הזה?
מי שם רב קו בכיס שים בטלפון?!
שואל השאלה:
מה יש לך יא מבוהל עליתי לאוטובוס ניקבתי עמדתי בצפיפות אז לא יכולתי לפתוח את התיק אז שמתי בכיס וטלפון זה יותר גרוע זה יכול להתאפס
גם לי אמרו את זה אני כבר 5 שנים עם הרב קו בטלפון ולא קרה כלום