11 תשובות
שואל השאלה:
דיברתי איתו ואמרתי לו להפסיק וזה פחות מכבד והוא לא הפסיק....
אנונימית
לדבר איתו
תגידי לידידה שלו שזה מפריע לך ותיראי מה היא תגיב
הבן זוג שלך?
תגידי לו שזה מפריע לך.
הגיוני שזה מציק לך תדברי איתו על זה ותסבירי לו את הצד שלך
הייתי עוזבת אותו..
לא בגלל קינאה או משהו.. מפגר.
בגלל שאם הוא לא מקשיב לי ואכפת לו יותר לכתוב למישהי מילים יפות מאשר להתייחס אליי, הזוגיות נשמעת עגומה בהחלט.
בקיצור. לא נשארת איתו לעוד דקה אחת יותר.
לך תדע^^
היא כתבה למעלה שהיא דנה איתו בנושא. לא חושבת שהיא צריכה לבזבז עוד אנרגיה על מישהו כזה..
אלימות זה הפיתרון
להיפרד ממנו אם זה ממשיך
^^ הלו בלי אלימות בבית ספרינו
אנונימית
יש אנשים שזה פשוט הצורת דיבור והתבטאות שלהם. לא צריך להיות דרמטיים. אבל אם זה מפריע לך והוא לא מפסיק אז את צריכה לשקול את הקשר הזה.
א. להסביר את הצד שלך ו*לבקש* ממנו להפסיק או להפחית את זה
ב. לקבל את זה שיש לו קשר טוב עם ידידה שלו, כנראה נוח לו יותר להביע דברים לגבי היופי החיצוני שלה מאשר איתך כי אולי הוא רואה בך יותר מזה :)