16 תשובות
לא
ותעשי מה שאת רוצה (:
אני שמה רק מסקרה ולובלו
אני אישית לא מתאפרת כי אני לא אוהבת.
אם את רוצה-לכי על זה. זה לא יהיה מוזר.
לא אני לא מתאפרת ולא זה לא יהיה מוזר
לא, ולא זה לא יהיה מוזר.
לשאלה הראשונה: לא
לשאלה השנייה: לא, זה יכול להיות סבבה כי זה גם יום ראשון שלך
זה לא יהיה מוזר
תבואי איך שאת מרגישה שנכון לך
אני רק שמה מסקרה.
לא אוהבת להתאפר, ובתכלס גם אין לי זמן.

ולא זה לא יהיה מוזר תעשי מה שבא לך ומה שגורם לך להרגיש טוב.
לא יהיה מוזר כלום, תשימי מה שאת רוצה בלי לחשוב על מה יגידו

לפעמים אם יש לי כוח אני שמה קצת מסקרה (שונאת שיש גושים בריסים זה מגעיל) ובגלל שהשפתיים שלי מתייבשות נורא מהר אני בדכ עם שפתון לחות שיש לו קצת פיגמנט תמיד עליי
זה לא מוזר
ממש לא מוזר אני מתאפרת טיפה
מסקרה וזהו
שמה מסקרה
ותעשי מה שבא לך
זה לא יהיה מוזר
אני שמה מסקרה , לפעמים קונסילר ופודרה, אני ממלאת את הגבות שלי ושמה גלוס
אני רק מסקרה ופודרה ולא זה לא יהיה מוזר
לא מתאפרת בכלל.. רק שמה לובלו..
שנה שעברה הייתי שמה ליפגלוס וזהו.