7 תשובות
שואל השאלה:
כיתה ח למה כיתה ז
נו מתמטיקה זה כיף
גם ח זה לא כזה נורא..
אבל עדיף לא להחסיר שיעורים עם חומר חדש
עדיף ללכת כי אולי ילמדו חומר חדש שלא תצברי פער אני משתתפת בצערך
משתתפת בצערך
תילכיי
יש לי מרתון מחר8 שעות מתמטיקה ואני בבידוד, אין אושר כזה
חחח פעם אחת ברור שזה בסדר את גם בכיתה ז לא כזה נורא אבל אני לא בטוח שאמא שלך תסכים לך
T_T