3 תשובות
קוראים לזה אכפתיות. אם לא היה אכפת לאנשים ממך לא היו מעירים לך
מסכימה יקירי
אני מה זה בעדך שתדעי,
אבל לפעמים אנשים לא מעירים לאו דווקא לרעה. אולי ליצור שינוי לטובה בצד השני.