10 תשובות
נחמדים
ואוו באמת שאני ממש אוהבת קעקוע באיזור הזה של מאחורי האוזן ושנים חושבת לעשות
וגם הבין האצבעות ממש חמוד.
לגבי הצורה עצמה של הקעקועים זה כבר משהו אישי אבל אני נגיד הייתי רוצה צורה יותר דקה ולא כזה עובי
וגם הבין האצבעות ממש חמוד.
לגבי הצורה עצמה של הקעקועים זה כבר משהו אישי אבל אני נגיד הייתי רוצה צורה יותר דקה ולא כזה עובי
זה שמאחורי האוזן יפה
הכי basic white girl שמנסה להיות מיוחדת שיש
הזה מאחורי האוזן יפה רצחחל הזה באצבע פחות אהבתי
חמוד
את האמת שזה מה זה מיותר, בשביל מה זה לאזעזל? זה סתם כדי לומר "יש לי קעקוע" אפילו לא רואים את זה
חמוד, לא משהו כזה מיוחד
לא אוהבת קעקועים אבל תאמת שזה יפה
נחמד, פחות הטעם שלי
באותו הנושא: