4 תשובות
זה בסדר שנעלבת אבל כל עוד את לא כועסת עליהם שאמרו אמת אז זה בסדר
הגיוני, לפעמים קשה לקבל את האמת ולפעמים תגלי שדווקא אנשים אחרים אומרים אחרת, זה חוות דעת של אנשים, זה לא משהו שאפשר לשנות
ברור שזה נורמלי , פגע זה דבר גם חיובי.
אני בטוח שהם באו בכוונות טובות ולא ניסו להוריד לך את הביטחון. וגם אם את לא מסכימה איתם כל משהו מסוים שהם אמרו, זה בסדר.
אנשים לפעמים רואים משהו בצורה ומבינים משהו בצורה אחרת,אז אולי הם לא הבינו את מה שניסית להסביר כמו שצריך.
ואם הם אמרו את דעתם אז תהיי חזקה ואל תתני לדעתם לשבור אותך.
אני בטוח שהם באו בכוונות טובות ולא ניסו להוריד לך את הביטחון. וגם אם את לא מסכימה איתם כל משהו מסוים שהם אמרו, זה בסדר.
אנשים לפעמים רואים משהו בצורה ומבינים משהו בצורה אחרת,אז אולי הם לא הבינו את מה שניסית להסביר כמו שצריך.
ואם הם אמרו את דעתם אז תהיי חזקה ואל תתני לדעתם לשבור אותך.
זה בסדר, כי לכל אדם יש טת עמדתו. ומה שהוא חושב לא בהחלט מה שאת חושבת