3 תשובות
יש לי חברה סורי
אם להיות נאמן לבת הזוג שלי זה חטא
אז אני חוטא בגאווה
אז אני חוטא בגאווה
אומייגד חוטא בגאווה זה מה שראמזי אמר מתי שאמנון אמר שהיה עידוד מצד ראמזי
באותו הנושא: