6 תשובות
שואל השאלה:
חחחךח יש מצב שזרקו לי אותה?
אנונימית
לא מביך מה מביך
לא מביך בכלל גם אחרי שנה זה בסדר
לא מביך לכי לקחת
לא מביך , תחשבי שאני משתחררת משירות מלא עוד 89 יום , ועוד לא הלכתי לקחת את שלי.
(קורונה לא היה בית ספר , והיה סגר בצהל )
שואל השאלה:
אתם מושלמים!!! תודהבההבהבה
אנונימית