6 תשובות
שואל השאלה:
חחחךח יש מצב שזרקו לי אותה?
חחחךח יש מצב שזרקו לי אותה?
אנונימית
לא מביך מה מביך
לא מביך בכלל גם אחרי שנה זה בסדר
לא מביך לכי לקחת
לא מביך , תחשבי שאני משתחררת משירות מלא עוד 89 יום , ועוד לא הלכתי לקחת את שלי.
(קורונה לא היה בית ספר , והיה סגר בצהל )
(קורונה לא היה בית ספר , והיה סגר בצהל )
שואל השאלה:
אתם מושלמים!!! תודהבההבהבה
אתם מושלמים!!! תודהבההבהבה
אנונימית
באותו הנושא: