12 תשובות
גם אצלי זה ככה לפעמים אבל אצלי יש הרגשה מוזרה שאת אפילו לא רוצה להיות בבית שלי בלילה כי את רק מרגישה שמישהו צופה בך

אולי זה רוחות אי אפשר באמת לדעת
אנונימי
יואו קרה לי פעם שסגרתי את הטלוויזיה והיא נפתחה מעצמה וארנק שהיה על השולחן נפל
שואל השאלה:
נשבעת גם אצלי, אבל זה בחדר ספציפי בבית יש מחסן כזה שם גם נפלה השקית מהארון.
גם הכי הזוי כשאני ישנה שם תמיד יש לי שיתוקי שינה (רק שם זה קורה)
אנונימית
אצלי את במטבח בלילה ואחרי כמה דקות שאת שם את רק מנסה לברוח ולרוץ החוצה
המטבח שלי קריפי בלילה ברמה מפחידה ותמיד מרגיש כאילו מישהו צופה בך שם
אנונימי
שואל השאלה:
אז מה פשוט להתעלם מזה? תאמת שאני כבר די אדישה לעניין והתרגלתי לזה אבל סתם מוזר
אנונימית
לפחות פעם אחת בלילה אני מרגיש משהו נוגע לי בתחת, אני מפחד, זה כבר כמה שנים, לפעמים אני גם שומעת את הדבר הזה צוחק בול כמו אבא שלי, אז זה קצת מרתיע...
תהיי חזקה
שואל השאלה:
וואלה מלחיץ, זה או שלכולנו יש בעיות נפשיות או שיש דבר כזה רוחות
אנונימית
יש דברים שהמדע לא יכול להסביר ^
אנונימית
שואל השאלה:
אז איך זה הגיוני שהיה גירושי שדים שרבנים עשו?
אנונימית
יש הבדל בין גירוש שדים לבין הוצאת דיבוק.
דיבוק זה נשמה שנכנסה בגוף של בנאדם.
ושדים זה משו אחר לגמרי
אנונימי
אולי, אם כן דברי איתן
יש הבדל בין שדים לרוחות רפאים (אגב שדים יכולים להיכנס לארץ)
שדים כן אפשר לראות, וזה ממש גרוע להיתקל בהם.
לפי מה שתיארת, מדובר ברוחות רפאים.
אין טעם ליצור עימן קשר, ואסור להגיב אליהן או להגיב (רגשית) למה שהן עושות.

ממליץ לך למצוא מישהו שמבין בגירוש רוחות רפאים