10 תשובות
הכל יהיה בסדר לשמור על רוגע
הכל יהיה בסדר אל תדאג.
בהצלחה בניתוח❤
בהצלחה בניתוח❤
שתף מישהו קרוב אלייך החששות האלה.
בנוגע לניתוח, למיטב ידיעתי זה ניתוח שאורכו עד כ3 שעות, לא מורכב בכלל. המרדים יודע כמה חומר לתת לך כדי שלא תתעורר באמצע, תהיה רגוע.
בנוגע לניתוח, למיטב ידיעתי זה ניתוח שאורכו עד כ3 שעות, לא מורכב בכלל. המרדים יודע כמה חומר לתת לך כדי שלא תתעורר באמצע, תהיה רגוע.
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
הכל בסדר, אם אתה מרגיש צורך לפרוק , תפרוק, תחשוב על הצד החיובי בזה
הכל בסדר, אתה תעבור את זה, תנסה להיות רגוע.
בהצלחהה שיהיה לךך :) 3>
בהצלחהה שיהיה לךך :) 3>
שואל השאלה:
אבל אפשר הצעות איך להגיד את זה לכיתה שלי ולבית ספר? זה מה שהכי מלחיץ אותי
אבל אפשר הצעות איך להגיד את זה לכיתה שלי ולבית ספר? זה מה שהכי מלחיץ אותי
אנונימית
הם יודעים שאתה מהקהילה ?
אני לא חושבת שאתה צריך להגיד כל כך
נראה לי שפשוט תעשה את הניתוח ואת השינוי במראה והם יבינו לבד
אני לא חושבת שאתה צריך להגיד כל כך
נראה לי שפשוט תעשה את הניתוח ואת השינוי במראה והם יבינו לבד
שואל השאלה:
הם לא יודעים כלום
הם לא יודעים כלום
אנונימית
אז זה יהיה בעייתי תבוא איך שתבוא הם יבינו לבד
באותו הנושא: