6 תשובות
את צריכה ללכת לרופא זה חמור
את חייבת ללכת לרופא
זה ממש מסוכן..
אוי לי זה נשמע ממש מסוכן רופא דחוףף
גם לי יש בחילות במצב הזה אבל לעיתים רחוקות, כשהכאב ממש חזק (כמו שיש לאנשים עם מיגרנה או כאבי מחזור). אם הבחילה נעלמת כשהכאב נעלם אז הכאב הוא הסיבה. את בטוחה שאת לא עוברת התקפי חרדה?
אנונימית
לא אמורה לכאוב לך שאת עושה קקי. זה אמור לצאת חלק בלי כאבים, ובטח ובטח שלא בחילות אמור להיות.... לרופא מיד.
אנונימית
שואל השאלה:
שציי אני פשוט מחרבנת כןאבצ לי הבטן ומרוב שאני מתאמצת להוציא את האוכל החום הזה זה עושה לי בחילה
אנונימית