5 תשובות
וואי ממש שמח לשמוע איזה כיף
את חוקרת במשטרה וחשבת שהמקום הכי נכון לשאול את השאלה הזו זה סטיפס?
אנונימי
שואל השאלה:
קשוח לחקור חלק מהמקרים
אבל אחרי הכל הוכשרתי לרגע הזה
ואני נהנת לקום כל בוקר מחדש ולעבוד בזה
אנונימית
שאלה טובה...
איך זה להיות חוקרת במשטרה בכל מקרה?
אולי אחראית חקירות