28 תשובות
למה להיות רעה
לא יודעת אם זה ספאם(כנראה שכן) אבל איכס גברת, למה שתעשי את זה?
אחותי מה-
למה לעשות לו רע
וטפ למה שתעשי את זה
למה שתעשי דבר כזה
תגידי לו לבוא לך הביתה ושימי לו קליפת בננה ליד הדלת חיחיחיחיחיחיחיחיחיחי
אנונימי
שואל השאלה:
כי ככה הוא חופר כל היום רושם לי בוקר טוב חמודה שלי ועוד שטיות כאלה
אנונימית
הוא לא התאהב בך חמודה, הוא הולך לנצל אותך לפני שאת תדעי מאיפה זה יבוא לך.
חמודות אתן.
אנונימי
נו אז תגידי לו שזה לא מתאים, תכתבי לו שאת לא מעוניינת ושאת רוצה שהוא יפסיק
כאשר אף אחד מעולם לא התאהב בך ואת רוצה להרגיש קצת תשומת לב מזוייפת :
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו מה יש להזוי הזה לפחות הוא קונה לי דברים כשאני מבקשת
אנונימית
מי מספר לה שהוא רוצה להעמיס אותה?
אנונימי
שמעי זה רע לנצל מישהו
תבהירי לו שאת לא בעניין ותתרחקי וזהו
לגברים אין רגשות זה בסדר
אנונימי
כן יש מה לעשות
תתאבדי
אוי לא איזה מסכנה מצאה בחור חמוד שאכפת לו ממנה והוא רושם לה בוקר טוב
*הנפת יד דרמטית*
אנונימית
וטפ מה-
אל תתעללי בו הוא בסהכ מנסה להיות נחמד וליצור איתך קשר כי הוא אוהב אותך.
פשוט תזמיני אותו אלייך הביתה תאכלו משהו ותגידי לו שאת לא מרגישה אותו דבר כלפיו שהוא לא הטעם שלך תבקשי ממנו להפסיק לשלוח לך הודעות כי זה מגיע למצב לא נעים וזהו אפשר גם לעשות את זה בווצאפ אבל הוא יפגע הרבה יותר
אם תהיי רעילה תמיד יהיו לל חברים רעילים בסוף
איככ את מגעילה
אל תעשי את זה!
למה להיות כל כל רעה?!
רק בריאות
ולשאלתך, תתחתנו ותהרגי אותו. אם הוא עשיר כמובן;)
ממש לא
אל תעשי את זה
איכ מה
התאהב במישהי הלא נכונה
את חסרת רגשות הזויה
את זה דוגמא לסיבה שיש היום בריונות
את דוגמא לסיבה שאנשים מקבלים ביטחון עצמי נמוך וחווים דברים
בטח גם לבנות בכיתה את ככה

מי חינך אותך איכס

תגידי תודה שמישהו בכלל אוהב אותך

מקווה שאנשים יתרחקו ממך
כי את רק תפגעי בהם אם ישארו

ואני מקווה שבעתיד ינצלו אותך גם
ככה תביני שלא היית בסדר
איזה טרול גרוע