5 תשובות
זה לא עובד ככה אתה לא יכול לגרום לה לאהוב אותך
איך אתה יודע שזה רציני ולא סתם? כדי לא להרוס את מה שיש לכם, אחרי הכל.. אמרת שהיא כמו אחותך
שואל השאלה:
אני יודע שזה רציני אני מרגיש מה שלא הרגשתי לאף אחת וזה כבר כמה חודשים אני מרגיש לה
אתה לא צריך לחזור על מה ששואלים
תפתח את זה מולה אולי, לדבר על זה יעשה לכם טוב
שמע אחי הייתי בדיוק, בדיוק באותה סיטואציה עם ידידה ממש ממש ממש טובה שלי ולה גם היה חבר וגם לא היה לה רגשות אליי, ומה עכשיו? אנחנו נמצאים בזוגיות כל כך מאושרת 10/10, בכל מקרה העצה שלי זה זמן איכות, מלא מלא זמן איכות, לדבר על דברים סתם דברים לעשות מלא דברים ביחד ולהראות קירבה פיזית, בהמשך אולי מחוות רומנטיות כמו פרחים וכ'ו.
אנונימי
באותו הנושא: