8 תשובות
אם זה מישהו שאת מעוניינת בו תגידי תודה וזה ותתחילי שיחה אם לא אז פשוט תעשי לב או משהו
חיימשלי בלב נשמה שלי כפרע עלייך
עם מלא אימוגים של פרחות
אבל זה רק אם את לא בקטע שלו
עם מלא אימוגים של פרחות
אבל זה רק אם את לא בקטע שלו
אני עוד אסמיק בסוף
עוגת גבינה שלי
אנונימית
חיים שליי
מה ומי הוא בשבילך? זה לא מספיק מידע אחותי
כמה זמן את מכירה אותו? בכלל דיברת איתו לפני?
איך אנחנו אמורים לענות לך על השאלה בלי כל המידע הזה
כמה זמן את מכירה אותו? בכלל דיברת איתו לפני?
איך אנחנו אמורים לענות לך על השאלה בלי כל המידע הזה
תודה חבצלת השרון שלי
תודה עם לבבות
אנונימית
באותו הנושא: