11 תשובות
כן לאלוהים לא אכפת תאמיני ךי
באותו מצב, יש לי מצפון עכשיו
שואל השאלה:
מצפון למה?^
כעיקרון אני ממשפחה דתייה אבל אני ההפך הגמור קשה לי עם להאמין אבל משתדלת אני מתלבשת חשוף ושבת התחלתי לחלל בסתר למה פשוט לא יכולתי להיוולד למשפחה חילוניה
אנונימית
לחחח איזה קטע גם אני ככה אבל לא מרגישה רע בכלל
תעשי מה שאת מרגישה וכמה שאת יכולה
שואל השאלה:
אני גם לא מרגישה רע אבל נמאס לי לחלל בסתר זה מעייף אבל אני לא רוצה לאכזב את ההורים שלי כי אכזבתי אותם מספיק
אנונימית
^^^^ כי אני כן דתייה, ופשוט קשה לי אז אני בטלפון
ואני מעדיפה שלא
שואל השאלה:
מבינה אותך
אנונימית
שואל השאלה:
בסדר אבל את בת 18
אנונימית
לא.
רַבִּי יוֹחָנָן בֶּן בְּרוֹקָא אוֹמֵר:
כָּל הַמְּחַלֵּל שֵׁם שָׁמַיִם בַּסֵּתֶר,
נִפְרָעִין מִמֶּנּוּ בַּגָּלוּי.
אנונימי