6 תשובות
"יש במה לתפוס ואני אוהב את זה"
"ואולי אתה זוכר, איך צחקנו על הכל וחלמנו בגדול (אף פעם לא אשכח..") גם שלא היה לנו הרבה היה לנו הכל אתמול היה אתמול היום הוא יום חדש
"היית כמו שמש בעולם שכולו סתיו"
"אני יודע בדיוק מי אני בתוך תוכי"
הריני מקבל על עצמי לאהוב .
בדיוק כמו שאני ככה זה טוב
מה לי ולה מלבד מלא מילים
אנונימית