10 תשובות
זה מתחלק
חלק כן אבל יש שם אחלה בגדים
את לא בקטגוריות הנכונות מאמי
חלק כן וחלק לא.
הייתי צריך להזמין שם בגדי ספורט ואם מחפשים טוב, מוצאים דברים איכותיים
יש שם ככ הרבה בגדים וככ הרבה סגנונות אז כבד להחליל
שואל השאלה:
לא מבינה מה ההייפ סביב האתר הזה
אמנם מחירים זולים אבל הבגדים נראים בהתאם - זולים
אנונימית
תלוי איזה
למרות שמכל מה שהגיע לי התאכזבתי
שואל השאלה:
אולי זה גם שאלה של טעם וסטנדרטים
אצל כל אחד זה שונה
אנונימית
יש בגדים שהם קצת סמרטוטיים
יש דברים די יפים
ויש דברים מדהימים
קניתי שם שמלה אחת צמודה מדהימה איכותית בטירוף
הייתי בשוק
יש כאלו שהם יפים ויש כאלו שלא