4 תשובות
תקשיב אם אתה אוהב את זה אל תתן לאף אחד להוריד לך מזה אתה לא צריך להשתנות ולא כלום
ואם אתה נגיד רוצה לקנות דברים עם כסף אז אולי כדאי שתחסוך לעצמך תעבוד או משהו?
ואם אתה נגיד רוצה לקנות דברים עם כסף אז אולי כדאי שתחסוך לעצמך תעבוד או משהו?
נשאר ככה. נשמע שיש לך מספיק אוסף לבינתיים..
זה רק סגנון של סדרת טלווזיה אפשר לחשוב, אם אתה אוהב תעשה מה שבא לך, לא נורא אם היא לא אוהבת.
שומע כל החדר שלי פוסטרים ופיגרים של אנימה ששמתי בגיל 14 ולא הזזתי כלום מאז חחח ואני כבר בן 22.
אם היא לא מקבלת את זה... פשוט תמשיך כי זה מה שאתה אוהב. היא תשרוד תאמין לי.
אם אתה לא רוצה מהאשראי שלה, לדעתי אתה יכול לפתוח כבר חשבון בנק בגילך (ואם לא, אז עוד שנייה, בגיל 18) ואז יהיה לך כרטיס משלך.
או שפשוט... תוציא כרטיס נטען של בנק הדואר ותשלם באמצעותו. ככה קניתי דברים באינטרנט כשהייתי בן 13.
אם היא לא מקבלת את זה... פשוט תמשיך כי זה מה שאתה אוהב. היא תשרוד תאמין לי.
אם אתה לא רוצה מהאשראי שלה, לדעתי אתה יכול לפתוח כבר חשבון בנק בגילך (ואם לא, אז עוד שנייה, בגיל 18) ואז יהיה לך כרטיס משלך.
או שפשוט... תוציא כרטיס נטען של בנק הדואר ותשלם באמצעותו. ככה קניתי דברים באינטרנט כשהייתי בן 13.