14 תשובות
אע את מתכוונת לעונה 6?
שואל השאלה:
אני לא מבינה את החרא הזה אוף
למה שלוציפר לא יעלה מהגהינום לפעמים כדי להיות עם קלואי ורורי? ולמה קלואי לא סיפרה לרורי שלוציפר עזב אבל היא יכולה לעוף לגיהינום ולבקר אותו? ומה עם כולם? אלה וקרול ביחד? איב הזדקנה? היא זקנה ומייז צעירה? מה הולך שם
הם השאירו את זה עם מלא שאלות אוף
שואל השאלה:
^^ כן
אע לא ראיתי עוד
עדיין בעונה 3
סיימתי עכשיו , לא הבנתי למה לוציפר לא היה יכול לעזוב מדי פעם ולבקר. מה הקטע בילהישאר שם??
שואל השאלה:
^ אמלה כן מה הוא דביל? ולמה שרורי לא תלך לבקר אותו? מה הולך שם איף
כןן מה נסגר שם?? אבל דווקא הסוף היה מהמם. הייתי רוצה עוד עונה אוף
אולי לוציפר לא ביקר אותם כי אם הוא היה מבקר אותם רורי מעולם לא היתה חוזרת בזמן אחורה כדי להרוג את אבא שלה ואז כל זה לא היה קורה.
אני בפרק שלושש ואמרו לי שהסוף מאכזב
לא
כןן סיימתי לפני שעתיים אבל כן הסוף קצת מבאס ציפיתי ליותר
שואל השאלה:
טוב אבל לפחות שהיה מגיע למסיבת לידה של רורי זה לא שהיא תזכור את זה או שרורי היתה באה עם קלואי לגיהינום אחרי שהיא גילתה את האמת