6 תשובות
זה לא חשוב

אבל תכתוב משהו בסגנון תרומה לידע הכללי והבנת היקום בו אנו חיים
אנונימית
לדעת מה קיים מסביבנו, מחוץ לכדוה"א
כי זה מעניין
אנונימי
תורם לידע הכללי שלנו, חשוב לדעת על העולם שאנחנו חיים בו.
אנונימית
כי אנחנו הורסים את כוכב הלכת שעליו אנחנו נמצאים ומתרבים יותר מדי, ומתישהו לצאצאים שלנו לא יהיה מקום פה, והם יצטרכו למצוא כוכב לכת אחר להרוס (כלומר, לחיות עליו.)
חוץ מזה - ידע הוא כוח. מי יודע מתי מידע כזה או אחר עשוי להיות שימושי.
זה לא
כאילו זה כן אבל עד רמה מסוימת