12 תשובות
כן
לא, אין בזה משהו מביך
לא
שואל השאלה:
אותי זה כן מביך
כי תחשבו אתה עומד בתור לקופה בלי כלום סתם עומד וכולם מסתכלים ולא מבינים למה את עומד שם ולא קונה
אותי זה כן מביך
כי תחשבו אתה עומד בתור לקופה בלי כלום סתם עומד וכולם מסתכלים ולא מבינים למה את עומד שם ולא קונה
אנונימי
לא
^^אף אחד לא מסתכל, זה הכל בראש שלך
שואל השאלה:
בשניה שאני מביט סביב כן מסתכלים איך להתעלם מזה בכל זאת?
בשניה שאני מביט סביב כן מסתכלים איך להתעלם מזה בכל זאת?
אנונימי
אבל מבינים שאתה עם ההורים שלך, הם פשוט מסתכלים קדימה לכיוון הקופה
יאפ -_-
אחי רואים שאתה איתם זה בחיים לא היה משהו מביך אפילו
שואל השאלה:
אבל לפעמים אנשים בקופה מסתכלים עליי מוזר וזה מביך קצת
אבל לפעמים אנשים בקופה מסתכלים עליי מוזר וזה מביך קצת
אנונימי
באותו הנושא: