12 תשובות
לא, אין בזה משהו מביך
שואל השאלה:
אותי זה כן מביך
כי תחשבו אתה עומד בתור לקופה בלי כלום סתם עומד וכולם מסתכלים ולא מבינים למה את עומד שם ולא קונה
אנונימי
לא
^^אף אחד לא מסתכל, זה הכל בראש שלך
שואל השאלה:
בשניה שאני מביט סביב כן מסתכלים איך להתעלם מזה בכל זאת?
אנונימי
אבל מבינים שאתה עם ההורים שלך, הם פשוט מסתכלים קדימה לכיוון הקופה
יאפ -_-
אחי רואים שאתה איתם זה בחיים לא היה משהו מביך אפילו
שואל השאלה:
אבל לפעמים אנשים בקופה מסתכלים עליי מוזר וזה מביך קצת
אנונימי