17 תשובות
צריך לשים כיסוי ראש ויש כאלה שמעדיפות שלא אז עם שמים פאה במקום
לא ראיתי שהן מגלחות 0-0
אבל כן כיסוי ראש, צניעות
אבל כן כיסוי ראש, צניעות
בגלל שחינכו אותם שאלוהים יעניש אותם אם הם לא ישימו פאה, אבל זה ממש לא נכון. אני מאמין שאלוהים אוהב גם את הגויים, אז שכל אחת תתלבש איך שהיא אוהבת
:)
אני חילוני ואני מתנגד להתנהגות הקיצונית של חלק מהדתיים
:)
אני חילוני ואני מתנגד להתנהגות הקיצונית של חלק מהדתיים
למה אתה מכליל
זו קהילה שעושה את זה לא כל החרדיות
זו קהילה שעושה את זה לא כל החרדיות
רק בחסידות גור
הם מגלחות מבחירה
יש בעיה עם שיער ארוך לנשים נשואות כי במקווה כשהם טובלות אסור שיהיה בו קשרים
יש נשים שמעדיפות לגלח את השיער ולא להסתבך עם זה
זה לפי מה שאני יודעת לפחות
ופאה כי הם צריכות להשים כיסוי ראש וזה הכיסוי ראש שהם בוחרות להשים.
יש בעיה עם שיער ארוך לנשים נשואות כי במקווה כשהם טובלות אסור שיהיה בו קשרים
יש נשים שמעדיפות לגלח את השיער ולא להסתבך עם זה
זה לפי מה שאני יודעת לפחות
ופאה כי הם צריכות להשים כיסוי ראש וזה הכיסוי ראש שהם בוחרות להשים.
אנונימית
כי זה חלק מהכפייה של הטאליבאן היהודי.
הטאליבאן היהודי זה אנשים שמתלבשים בחליפות שחורות, מציגים את עצמם "כנאורים" למרות שבתכלס הם הפוך מזה.
הם כופים את הדת שלהם על החילונים, צועקים נאצים לשוטרים.
קובעים לנשים מה ללבוש ומה לא ללבוש, אם לשיר או לא לשיר.
מבחינתם להט"ב מוחשב כמחלה.
אבל העיקר אחר כך הם אומרים אהבת חינם כשבתכלס הם לא שונים מהטאליבאן הרגיל.
הטאליבאן היהודי זה אנשים שמתלבשים בחליפות שחורות, מציגים את עצמם "כנאורים" למרות שבתכלס הם הפוך מזה.
הם כופים את הדת שלהם על החילונים, צועקים נאצים לשוטרים.
קובעים לנשים מה ללבוש ומה לא ללבוש, אם לשיר או לא לשיר.
מבחינתם להט"ב מוחשב כמחלה.
אבל העיקר אחר כך הם אומרים אהבת חינם כשבתכלס הם לא שונים מהטאליבאן הרגיל.
אנונימי
הן לא.
רק חלק
רק חלק
כי אסור שיראו את השיער שלהן לפי ההלכה
הן לא מגלחות את הראש לרוב אבל מאמינים שאישה נשואה צריכה לכסות את השיער שלה
כיסוי ראש זה יעני כי שיער מושך גברים
הן לא מגולחות תראש בכלל! בחיים לא! מה פתאום הן שמות פאה על השיער
הן כן יבאבא
יש כאלה שמגלחות כדאי להראות על עוד יותר צניעות
לא כולן עושות את זה אבל אני משערת שזה מנוחות
זה רק בקהילת גור, זה מנהג
לא עניין של נוחות, אלא ככה מקובל
וזה רק אצלהם
אצל כל השאר השיער נשאר
הם קהילה קיצונית ביחס לאחרות
ופאה זה הכיסוי ראש שהן שמות, צריכות משהו שיכסה את הראש ולרוב זו גם פאה דומה לכולן
אורך וסגנון אותו דבר
לא עניין של נוחות, אלא ככה מקובל
וזה רק אצלהם
אצל כל השאר השיער נשאר
הם קהילה קיצונית ביחס לאחרות
ופאה זה הכיסוי ראש שהן שמות, צריכות משהו שיכסה את הראש ולרוב זו גם פאה דומה לכולן
אורך וסגנון אותו דבר
לא כולן מגלחות פשוט יש כאלה שזה נוח להן
באותו הנושא: