10 תשובות
שואל השאלה:
שלחה לי*
שלחה לי*
אנונימית
שבת שלום
שבת שלום
שבת שלום
תודה, שבת שלום.
בכיף, שבת שלום ❤
שבת שלום
שואל השאלה:
כתבתי
תודה, שבת שלום ולב לבן זה טוב? אני רוצה שהיא תאהב אותי רק התחלנו את השנה
כתבתי
תודה, שבת שלום ולב לבן זה טוב? אני רוצה שהיא תאהב אותי רק התחלנו את השנה
אנונימית
כן זה בסדר
שבת שלום
באותו הנושא: