12 תשובות
כן קורה לכולם
זה עובר
תאמת להפך, מעדיפה לגלות את הפרצופים האמיתיים לפני קשר, זה לא מבאס לוקחת את זה יותר בתור הקלה/מזל
שואל השאלה:
אני הכרתי משהי דרך הטיק טוק שאהבה בדיוק את מה שאני תוכנת עליו איזה סדרה מצוירת שחברות שלי לא אוהבות ולא הצלחתי לגרור אותן לזה והיא לה עמוד שמדבר בדיוק על מה שאני אוהבת ואז יצרתי איתה קשר בפרטי ורשמתי לה שאני ממש אוהבת את העמוד שלה ובלה בלה בלה ועם היא רוצה לשחק רובלוקס משהו כזה והיא טיפה עכזבה אותי אני לא בהזכיר שמות ובגלל זה רציתי לכתוב את השאלה עם אתם מבינים אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כמו שמקירים אדם זה לא כמו פנים מול פנים גם עם בחוץ האדם סגור טיפה שנוב או לא יודעת מה ברגע שמדברים פנים מול פנים זה דבר אחר לטוב ולרע
אנונימית
בקשה תגידי שאת כותבת ככה בכוונה או משהו עשה לי כאב ראש רק לנסות לקרוא
שואל השאלה:
לא..... אני דסלקטית יש לי שגיעות כתיב מצטערת אני אבדוק את מה שכתבתי
אנונימית
אה סליחה חשבתי ספאם, ונכון בכללי אל תצפי לפני קשרים אי אפשר לסמוך על אנשים
שואל השאלה:
הינה תקנתי מכבה שזה בסדר
אנונימית
הכל טוב את לא צריכה לתקן חשבתי את סתם צוחקת
כלכך הרבה פעמים
שואל השאלה:
אני מעדפה לבדוק מה לא בסדר אין בעיה שהערתה
אנונימית