8 תשובות
לא
שואל השאלה:
מה לא? אין בכלל סיכוי לעלות למונדיאל?
מה לא? אין בכלל סיכוי לעלות למונדיאל?
אנונימי
אחי הן בנות הן לא מבינות
יש לנו סיכוי
יש לנו סיכוי
חחחחחח
אנונימי
שואל השאלה:
כמה נצחונות אנחנו צריכים להשיג כדי לעלות?
כמה נצחונות אנחנו צריכים להשיג כדי לעלות?
אנונימי
אין לי מושג אחי אני לא מבין בכדורגל
צריך לסיים מקום שני ואז יהיו לנו עוד 2 משחקים ואם נציג תוצאה טובה נעלה למונדיאל
באותו הנושא: