10 תשובות
תגיד תודה זה סיוט
זה פשוט סיוט לשבת מול מסך וללמוד כאילו זה נוראי זה מדכא
זה נורא, לא סובלת את זה
שואל השאלה:
למה לשמוח, זה נשמע לי כיף ללמוד במחשב ולא לקום להסעה עם זריחת השמש וללמוד בחדר ולא בכיתה הענתיקה הזאת שאף פעם לא מנקים אותה או מחליפים לה מחשב):
שואל השאלה:
אני עכשיו בבית ומשעמם לי כי אין לי שום מסגרת
לא זה לא כיף
חחח זה החמיר את המצב הנפשי הגרוע שהיה לי
אני ממש אוהבת את זה לא מבינה למה לא אוהבים
כאילו אתה יושב בחדר שלך במיטה עם פיגמה ואוכל תוך כדי שיעור מה עוד אפשר לבקש
אולי זה לא ממש בריא אבל הבריאות הפיזית והנפשית שלי כבר נהרסה לפני אין מה לעשות
אני מעדיפה זום
זה לא כיף, תאר לך שאתה כל הזמן בבית ובלי חברים לדבר איתם.
אתה כבר נהיה חולה מלשבת בחדר שלך יותר מידי, והשיעורים יותר משעממים כי לשבת מול המסך זה לא להסתכל על שום דבר אחר שיכול לקרות מסביב, כי שום דבר לא קורה.
אתה בטלפון רוב הזמן ולא לומד כלום וסתם מאבד זמן

בשבוע שבועיים הראשונים זה כיף, אבל אחכ אתה סתם מרגיש משועמם
ממש פספוס לראות תפרצוף של המורה שלי איך שאני פותחת תעיניים מה אני יגיד לך
שואל השאלה:
אבל אני גם בחדר שלי כל הזמן ולי זה יותר גרוע כי אין לי מסגרת...
שואל השאלה:
בדיוק, אסתטי!(חח חח אם אני אגיד את כל הכינויי בטח יבוא איזה נאמן)