12 תשובות
זה די העדות שלי, לא רואה למה לא
כן
עדות זה לא דבר שצריך להפריע
אוי אני כזו
זה שילוב רע, הרבה בעיות נפשיות..
שואל השאלה:
אהבה דת ומראה זה חשוב בזוגיות
אנונימי
זה לא מחייב שהיא לקחה את הצד האשכנזי (אם זה הפחד שלך) או בחוזק את הצד המרוקאי (אם גם זה הפחד שלך) יכול להיות האישה מאוזנת כי זה שילוב טוב , הם רגועים והם תוססים ויכול להיות היא אחת שיודעת להיות פעם ככה ופעם ככה ולא מחייב שהיא צד אחד על מלא . יכול להיות שהיא אישה טובה בקיצור ולא חייב להיות קיצוניים על עדות בכללי
אנונימי
שואל השאלה:
קימי למה לא?
אנונימי
איכס לא
ממי.. הדבר האחרון שמישהו צריך לדאוג לגביו זה עדות
אשכנזיה מה? מה העדה?
אנונימית
חחח, אני מניחה שכן, למרות שאני כזו.