17 תשובות
פיק מי לאב מי צוק מי בייט מי פיק מי
זה מה שאני אחשוב
זה מה שאני אחשוב
לא ויש מצב תלוי עד כמה
שואל השאלה:
אוף): אז לשקר? חחח
אוף): אז לשקר? חחח
אנונימית
עדיף הכללי שלא תראי לאנשים חוסר ביטחון וחולשות, תאהבי את עצמך אין סיבה שלא
אוי
פיק מי לאב מי צוק מי בייט מי פיק מי
כן תשקרי איזה עצוב
מעלה דמעות מה אני אגיד לך
פיק מי לאב מי צוק מי בייט מי פיק מי
כן תשקרי איזה עצוב
מעלה דמעות מה אני אגיד לך
הבחורה עצבנית
שואל השאלה:
קימי רייקונן
אני חושבת שמספיק אינטרנט בשבילך להיום(:
קימי רייקונן
אני חושבת שמספיק אינטרנט בשבילך להיום(:
אנונימית
דווקא בשבילך נראלי מספיק
עצם זה ששאלת את השאלה הזאת זה מספיק כדי להסביר לי כמה את פיק מי
עצם זה ששאלת את השאלה הזאת זה מספיק כדי להסביר לי כמה את פיק מי
אני מתה מה עשתה לך אחותי תנשמי
שואל השאלה:
מה זה פיק מי? חחח אחותי צ'יל אני לא יודעת מה עשו לך היום אבל ניכר שאת ממורמרת.
יש לי בעיות באהבה עצמית, מודעת לזה. זה אומר שאני פיק מי? אין לי מושג מה זה, אבל קיבלתי חחח
מה זה פיק מי? חחח אחותי צ'יל אני לא יודעת מה עשו לך היום אבל ניכר שאת ממורמרת.
יש לי בעיות באהבה עצמית, מודעת לזה. זה אומר שאני פיק מי? אין לי מושג מה זה, אבל קיבלתי חחח
אנונימית
עזבי ילדה
תהני את והבעיות באהבה עצמית שלך
לילה טוב אהבה שלי ;) ❤❤
תהני את והבעיות באהבה עצמית שלך
לילה טוב אהבה שלי ;) ❤❤
שואל השאלה:
הממ תודה?
תהני לדרוך לאנשים על פצעים, בטוחה שזה יוביל אותך רחוק...
המון אהבה לרוב
הממ תודה?
תהני לדרוך לאנשים על פצעים, בטוחה שזה יוביל אותך רחוק...
המון אהבה לרוב
אנונימית
בכיף נשמה שלי
בעיני זה לא צומי , בתור מישהי שחווה את זה , פשוט יש לה דימוי עצמי נמוך ואין לה ביטחון , תתמוך בה ותגיד לה מכל הלב שהיא יפה
שואל השאלה:
hummingbird
תודה! את מלכה, אני אלך להקשיב עכשיו
חסר ניסיון, חסר לב
למה צומי? זה לא שאני מדברת על זה כל היום ומבקשת שיחמיאו לי.. אני לא אעלה את זה סתם ככה בשיחה. אני פשוט מתמודדת עם בעיות בטחון, והשאלה שלי האם רלוונטי להעלות את זה או לשחק אותה כאילו יש לי ביטחון חחח אבל זה בעצם לשקר
hummingbird
תודה! את מלכה, אני אלך להקשיב עכשיו
חסר ניסיון, חסר לב
למה צומי? זה לא שאני מדברת על זה כל היום ומבקשת שיחמיאו לי.. אני לא אעלה את זה סתם ככה בשיחה. אני פשוט מתמודדת עם בעיות בטחון, והשאלה שלי האם רלוונטי להעלות את זה או לשחק אותה כאילו יש לי ביטחון חחח אבל זה בעצם לשקר
אנונימית
בכיף, מחקו לי את התגובה כי מסתבר ש"קללות ועלבונות" לא מתאים פה בסטיפס (לא שקיללתי)
אבל תגובות כמו של קימי רייקונן מתקבלות בברכה.
אירוני
קימי רייקונן, אני לא אגיב לך שוב, מקווה שראית מה שכתבתי. אם לא פשוט תתביישי בעצמך.
שואלת השאלה
כן ראית את התגובה אבל בכל מקרה אני משאירה פה את הקישור למקרה ותצטרכי
אבל תגובות כמו של קימי רייקונן מתקבלות בברכה.
אירוני
קימי רייקונן, אני לא אגיב לך שוב, מקווה שראית מה שכתבתי. אם לא פשוט תתביישי בעצמך.
שואלת השאלה
כן ראית את התגובה אבל בכל מקרה אני משאירה פה את הקישור למקרה ותצטרכי
קישורים מצורפים:
בת זוג שלי לא תמיד חושבת שהיא יפה, ועדיין אני אוהבת אותה מאוד. נראה לי שזה אינדיבידואלי.. יש כאלה שמה שהם מחפשים בבני זוג זו איזושהו מודל לביטחון עצמי והשלמה עם עצמי ואז ככל הנראה זה יוריד להם, אבל זה לא כולם.
באותו הנושא: