11 תשובות
אבל קודם כל- מה אתה מגדיר בתור ילד סנטר?
יש הרבה מאוד הגדרות אז חשוב לקבוע משהו בסיסי כדי שהמחקר יהיה מדויק יותר
יש הרבה מאוד הגדרות אז חשוב לקבוע משהו בסיסי כדי שהמחקר יהיה מדויק יותר
כשהייתי ילדת סנטר עוד בתקופת האבן כזה
אז הייתי הולכת בשביל להיפגש עם חברים, להכיר אנשים, לצאת, לשתות, לקנות דברים שם (למשל בברוריה)
וזהו בסך הכל
אז הייתי הולכת בשביל להיפגש עם חברים, להכיר אנשים, לצאת, לשתות, לקנות דברים שם (למשל בברוריה)
וזהו בסך הכל
שואל השאלה:
ילדה משועממת: אני מגדיר ילדי סנטר ככאלה שלרוב הם מסתובבים/הולכים לשם
ילדה משועממת: אני מגדיר ילדי סנטר ככאלה שלרוב הם מסתובבים/הולכים לשם
אנונימי
ודי יש שם את כל ה"סוגי" אנשים לפחות ככה זה היה שאני הייתי
סבבה אז אני הולכת לשם יחסית הרבה, ולגבי למה זה תלוי בתקופה
לפני שנתיים בערך זה היה בעיקר כדי לפגוש חברים אינטרנטים וזה היה נוח שם כי היו מפגשים
כרגע זה יותר בשביל החנויות, זה המקום העיקרי שאפשר להשיג בו ספרי מנגה בארץ ובכללי יש שם חנויות ממש מגניבות עם מרצ'נדייז של דברים שונים
גם יש איפה לאכול, חנויות בגדים נחמדות אז פחות או יותר הכל
פלוס הסנטר נמצא בתל אביב, מקום שדי נוח לכולם להיפגש בו כי הוא די מרכזי- ככה שאם אני רוצה להיפגש עם חברים מערים אחרות זה אחלה מקום ובזכות המיקום הטוב שלו אפשר להמשיך משם לשוק הכרמל/חוף הים/עזריאלי וכו'
מקווה שמשהו מכל זה עוזר
לפני שנתיים בערך זה היה בעיקר כדי לפגוש חברים אינטרנטים וזה היה נוח שם כי היו מפגשים
כרגע זה יותר בשביל החנויות, זה המקום העיקרי שאפשר להשיג בו ספרי מנגה בארץ ובכללי יש שם חנויות ממש מגניבות עם מרצ'נדייז של דברים שונים
גם יש איפה לאכול, חנויות בגדים נחמדות אז פחות או יותר הכל
פלוס הסנטר נמצא בתל אביב, מקום שדי נוח לכולם להיפגש בו כי הוא די מרכזי- ככה שאם אני רוצה להיפגש עם חברים מערים אחרות זה אחלה מקום ובזכות המיקום הטוב שלו אפשר להמשיך משם לשוק הכרמל/חוף הים/עזריאלי וכו'
מקווה שמשהו מכל זה עוזר
אני באה לשם כי זה באמת מקום מאוד מגבש ומחבר.
בדרך כלל אני פשוט מסתובבת עם חברות שלי, לפעמים גם קצת מחוץ לסנטר כמו בקומיקס וירקות או האוזן השלישית.
אבל אני בעיקר מסתובבת בגשר עגבניה כי יש שם מלא אנשים נחמדים ובכללי, הסנטר זה המקום למצוא אנשים לדבר איתם.
לגבי על מה אנחנו מדברים, אז כל אחד והנושאי שיחה שלו, אני וחברות שלי מעריצות מאוד גדולות של גרין דיי נירוונה ולנה דל ריי אז מוזיקה זה נושא השיחה העיקרי שלנו, ובין השאר גם שיחות נפש רגילות כאלו, אבל כמו שאמרתי, זה משתנה אצל כל אחד ואחת
אגב, לכל אלו שישאלו, אני לא מטרידה אנשים, אני מסתובבת רק עם חבאות שלי ואני לא מעשנת וגם אם כן הייתי אין לזה קשר לסנטר
בדרך כלל אני פשוט מסתובבת עם חברות שלי, לפעמים גם קצת מחוץ לסנטר כמו בקומיקס וירקות או האוזן השלישית.
אבל אני בעיקר מסתובבת בגשר עגבניה כי יש שם מלא אנשים נחמדים ובכללי, הסנטר זה המקום למצוא אנשים לדבר איתם.
לגבי על מה אנחנו מדברים, אז כל אחד והנושאי שיחה שלו, אני וחברות שלי מעריצות מאוד גדולות של גרין דיי נירוונה ולנה דל ריי אז מוזיקה זה נושא השיחה העיקרי שלנו, ובין השאר גם שיחות נפש רגילות כאלו, אבל כמו שאמרתי, זה משתנה אצל כל אחד ואחת
אגב, לכל אלו שישאלו, אני לא מטרידה אנשים, אני מסתובבת רק עם חבאות שלי ואני לא מעשנת וגם אם כן הייתי אין לזה קשר לסנטר
אנונימית
באים-לפגוש חברים להכיר אנשים להסתובב מפגשים וכו.
מדברים?כל אחד יש נושא שיחה משלו אנלא יודעת מה לגבי השאר.
ובאופן עקרוני להיות ילדי סנטר זה לא האישיות שלנו זה סתם משהו שהחברה הדביקה,טיפשי אבל מתמודדים.
מדברים?כל אחד יש נושא שיחה משלו אנלא יודעת מה לגבי השאר.
ובאופן עקרוני להיות ילדי סנטר זה לא האישיות שלנו זה סתם משהו שהחברה הדביקה,טיפשי אבל מתמודדים.
באה, נכנס לברוריה, הולך לדוכן של התכשיטים המגניבים וקונה שרשרת של קאקגורוי, נכנסת במימס קונה אוזני חתול כי זה הדבר הכי חמוד שיש, הולכת לחנות של הרוק אלטרנטיבית קונה חולצה של להקה שאני אוהב, מסתובב קצת עם חברים עד שכולנו מתעייפים והולך לגשר העגבניה בשביל לשבת שם עם כולם.
בגשר העגבניה נחמד מאוד ולפעמים מישהו מביא גיטרה ומנגן ואז כולם שרים או מביט רמקול ושמים שירים, הרבה שם עם קוספליי ואז גם מדברים על הסדרות האהובות עלינו.
הו ויש שם ילד עם שיער כחול כזה שאומר לכולם "היי אני דניאל" ואז כולם אומרים את זה, הוא נחמדי כזה וקיבלתי ממנו שלוש חיבוקים.
הרוב גם קונים מונסטר ושותים אותו בגג, אבל אני לא שותה מונסטר.
בגשר העגבניה נחמד מאוד ולפעמים מישהו מביא גיטרה ומנגן ואז כולם שרים או מביט רמקול ושמים שירים, הרבה שם עם קוספליי ואז גם מדברים על הסדרות האהובות עלינו.
הו ויש שם ילד עם שיער כחול כזה שאומר לכולם "היי אני דניאל" ואז כולם אומרים את זה, הוא נחמדי כזה וקיבלתי ממנו שלוש חיבוקים.
הרוב גם קונים מונסטר ושותים אותו בגג, אבל אני לא שותה מונסטר.
אנונימי
שואל השאלה:
את זה אני יודע כבר
את זה אני יודע כבר
אנונימי
אנחנו לא חותכים שם שום דבר בגג-די להגיד את זה
אנונימית
אני נפגשת עם חברים אינטרנטיים וקונה דברים של להקות ופוסטרים וכאלה