3 תשובות
אל תעשה את זה אחי חח זה יהרוס לך את הבטן עכשיו. תאכל רק דברים יבשים אולי את הלחמניה לבד בלי המטבוחה
תתאפק ותאכל ביום אחר
היום אכלתי מטבוחה
השאלה ממתי היא
לא באלי לקחת אחראיות על הבטן שלך אבל אולי תנסה קצת ותראה איך זה משפיע