3 תשובות
זאת לא מחלקה, זאת מרםאה להפרעות אכילה ושמעצי דברים ממש סבבה מבנות שהיו שם
שואל השאלה:
את יכולה לפרט לי בפרטי אולי?
את מוזמנת לדבר איתי בפרטי תמיד אהובה, אבל אני מטופלת במרפאה להםרעות אכילה בנתניה, חברות שלי בהדרים אבל אם עש לך שאלות מוזמנת לדבר3>