8 תשובות
ארטיק כי ככה אני מחשיבה אותו...
גם וגם אבל אני קוראת לזה גלידה עם שוקולד חח
ארטיק לדעתי
תכלס כי הוא על מקל
גלידה, איך ארטיק?
זה לא קרח, זה שוקולד
גלידה בתחפושת של ארטיק ^^