6 תשובות
זה כיף ומשחרר מאד, אבל אחרי כמה שעות אתה מרגיש חרא ואתה מקיא וכואבת לך הבטן
אנונימי
אומרים שכן אבל גם אומרים שלהיות מסטול זה הרבה יותר כיף
כשאני משתכרת אני עצובה. לא משנה כמה הייתי שמחה לפני כן.
אבל חברה שלי תמיד צוחקת בטירוף ומשוחררת.
כל אחד מקבל את זה אחרת אתה יכול להרגיש הכי בעננים ואתה יכול להרגיש עצבות אבל מה למחרת זה הסבל עם ההאנגאובר
תלוי איך אתה שותה מה אתה שותה וכמה וגם תלוי בך.. בעקרון זה אחלה אבל לא יותר מדי
כן