11 תשובות
מפגר
מה זה ילדי עזריאלי?
ולגבי האחרים שיעשו מה שבא להם
ולגבי האחרים שיעשו מה שבא להם
אנונימית
שיעשו מה שבא להם
אנונימית
זה דפוק לדעתי, הילדים נהנים עם חברים שלהם במקום בילוי, אולי הם שונים מהנורמה החברתית אבל מה הקטע להגדיר אותם כמוזרים? שיעשו מה שעושה להם טוב, הם לא פוגעים באף אחד לפי מה שראיתי ואני אולי לא חלק מהם אבל כשאני מסתובבת שם, הם בחבורות שלהם ולא עושים כלום מקצת רעש שזה הגיוני.
מה אכפת לי שכול אחד יעשה מה שבאלו
אנונימית
כל המקומות אחלה'
אבל זה לא קשור - כל הסוגים של הילדים שהיא תיארה הם ילדים מושפעים
אנונימית
זה תלוי... ילדי סנטר כן אבל יש המון סוגים תכלס
מה זה ילדי שוק הכרמל? או עזריאלי?
מה זה ילדי שוק הכרמל? או עזריאלי?
אנונימית
זה דפוק
ילדי שוק הכרמל זה האלה עם האבני קריסטלים ושופטים אנשים לפי מזל.
וילדי עזריאלי זה ילדים שמסתובבים בעזריאלי וכל היום עושים טיקטוקים.
וילדי עזריאלי זה ילדים שמסתובבים בעזריאלי וכל היום עושים טיקטוקים.
אנונימית
^וואו ממש לא
באותו הנושא: