3 תשובות
אני אוהבת את השירים שלהם! יש להם שירים מאוד יפים.
אני לא מעריצה אבל אוהבת ממש ובמיוחד את האלבום האחרון שיצא
לא מעריץ אבל יש להם שירים טובים
באותו הנושא: