3 תשובות
אני אוהבת את השירים שלהם! יש להם שירים מאוד יפים.
אני לא מעריצה אבל אוהבת ממש ובמיוחד את האלבום האחרון שיצא
לא מעריץ אבל יש להם שירים טובים