4 תשובות
כם אצלי ושמו אותנו רק היום בזום ומחר אמרו שחוזרים שוב לבית ספר
זה באמת לא נורמלי
הודיעו לי גם אתמול בקבוצה אחריי החג שהייתי עם המשפחה המורחבת שיש ילד מאומת לקורונה בכיתה שלי וצריך להיכנס לבידוד ולעשות 2 בדיקות קורונה מה אני אמורה להגיד למשפחה שלי אם נדבקצי זה מחרפן אותי החוסר ידיעה הזו
זה פשוט מעצבן אותי שלא מנעו את זה מההתחלה היה אפשר למנוע את זה ולעשות זום אבל במקום זה הם פתחו תבתי הספר בשיא המאומתים וזה מה שקרה הם חזרו על אותה הטעות
שרת החינוך לא מזיז לה היא לא אחראית מצידה מי שידבקק ידבק מי שלא לא
העיקר ללמוד היא מזעזעת אותי הממשלה הזאת כל כך חלשה
מקווה שיחזירו כבר את כולם לזום אחרת יהיה פה שיא של ילדים מאומתים ומלא בתי ספר יכנסו לבידוד
לא שעכשיו זה לא ככה
הממשלה הזאת פשוט שמה פס ושולחת את כולם ללמוד בבתי הספר בלי לחשוב על ההשלכות
מסכיצה עם הזאת מעליי